Translate

onsdag 5 december 2018

Julfika

Vi börjar redan nu med julförberedelserna eftersom vi ska resa bort en vecka. Imorse gick jag ut på promenad och handlade på ICA på hemvägen.

 
                                                            Tråkigt väder idag också.


Det så äckliga maneter, var sjutton kommer dessa ifrån?



Jag gjorde Köttfärssås med spagetti till middag, vi äter inte det så ofta, men när vi gör det så är det gott.

En kaka till eftermiddagens julfika, Glutenfri Pepparkakstårta. Jag är inte så bra på att baka glutenfritt och tyckte inte den verkade god. Jag fick ta tillbaka det, den var god.


Mina Lussebullar kompletterade jag med köpta glutenfria.


Jag fikade med min syster Anita och kusin Gun med små julklappar och prat, jättemysigt.




Det närmar sig vår resa och visst ser det bra ut, nu längtar vi lite.



2 kommentarer:

  1. Myyys ❤️❤️❤️ Gott fika och trevligt sällskap!!
    Det ser ljuvligt ut med lite sommarvärme igen för er del! Njuter med er!! Kram

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack, ja det ska bli härligt även om det blir lite avbrott i julförberedelserna. Kram

      Radera