Translate

tisdag 25 december 2018

Vilodag

Jag kom upp några minuter för sent för att gå på julottan i kyrkan, jag hade faktiskt en liten tanke, men det blev på TV istället.


En vilodag har det blivit idag, en jäkla tur det säger jag bara. Jag tog en promenad med dotter Mia och hämtade samtidigt hunden Hilda på Sandflyget. Vi ska ha henne några dagar medan familjen är upp i Göteborg med Wille.



Det blåste friskt idag och det var stor aktivitet nere vid Margreteberg.




Det har varit detta läget idag för det mesta annars, fast Hilda kräver ju några promenader.

Hoppas ni har sköna juldagar allihop som tittar in här hos mig.

4 kommentarer:

  1. Hilda är i goda händer, tack 😊

    SvaraRadera
    Svar
    1. Hon är trött, sover fortfarande, kram

      Radera
  2. Har tittat in både då och nu och sett allt ni varit med om. Jättemysigt har ni haft. Önskar er en god fortsättning och Gott Nytt År. Kramar.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack Ulla, önskar dig och Sven detsamma, kram

      Radera