Translate

onsdag 26 december 2018

December Daily

Den har blivit lite försenad, mitt album med December Daily, tänkte liksom göra den kontinuerligt, några sidor då och då. Resan och den där eviga sjukan har gjort att det inte riktigt blivit så och nu stressar jag bara med den. Här kommer iallafall några sidor.


7 december också den där från 2006, det är nästan roligast. Vi hade precis flyttat från vår båt till en lägenhet i Helsingborg. Det är inte så bra kvalitet på fotona upptäcker jag nu.



8 december då vi flög ner till Hurghada i Egypten.



9 december och Haralds födelsedag!



2006 hade vi en kombinerad födelsedagsfest och inflyttningsfest, det var trångt haha, men så kul vad jag minns.


10 december var vi iväg på snorklingstur med båt.



2006 var vi på Fredriksdag med vännerna Ulf och MarieLouise som vi tyvärr tappat kontakten med av flera anledningar.


11 december gjorde vi den fantastiska turen till Luxor, vilken dag! Det fick bli några extra sidor om denna som innefattade så mycket.





I den lägenheten hade vi våra pyssel- och datorplatser i vardagsrummet. Vi tyckte ju ändå att vi plötsligt hade så mycket plats.

Fortsättning följer......

2 kommentarer:

  1. Lugn bara lugn!! Du hinner göra klart sen! Eller så tänker iaf jag 🤪😍 Härliga minnen och sidor bjuder du på, TACK!! Kram 💚

    SvaraRadera
  2. Ja haha, men jag känner mig, det jag inte gör direkt det har en tendens att bli liggande, så jag jobbar på. Tyvärr blir det inte så mycket fokus på designen, mer att fotona och minnena ska dit. Kram

    SvaraRadera