Translate

fredag 18 mars 2016

Fredag

Ja, så är det fredag och idag har det inte hänt så mycket och ändå har det. Imorse kom det ett sms från min scrapvän Anna att hon anmält sig till en scrapträff i Stockholm i april. Snabba beslut, anmälningstiden hade gått ut och några platser fanns kvar. Inom en halvtimme var träffen bokad och betald och besök hos Haralds bror Arne och fru Lilian med övernattning också bokad. Det ska bli så kul!
När vi tittade ut imorse hade kommunen ställt ut vårblommor under natten. Jättehärligt att se, så glad man blir!




Lite frusna såg dom ut, men bara lite.

En del av dagen gick åt till städning hos dottern så det fick bli motionen idag. Hemma hade Harald gjort middag idag. Biff á la Lindström idag, gott.


Tur att jag har några layouter klara sedan tidigare. Idag visar jag en till In The Scrap och deras marsskiss.



Såhär blev min tolkning, vit CS med färg och miststänk, rosa för hela slanten och mönsterpapper från Studio Callico och lite dekorationer av olika slag. Ett äldre gulligt foto på barnbarnet Ebba.

Då var det dags att önska trevlig helg igen så 
Trevlig Helg!

3 kommentarer:

  1. Jaaa!!! Vad roligt det ska bli!:-) Och du vad fint med blommorna dom fixat. Ännu finare är din LO!!! Du är verkligen igång nu!!! Tok läcker, gillar ALLT!!! Tack än en gång för din input!! Den sover jag gott på nu! :-) Natt Natt ♡ Kram

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack, ja, äntligen får vi träffas, det hjälpte nog med det där "önskekortet" haha! Det är roligast och går bäst när jag inte ska stressa fram något och just nu har jag det rätt lugnt omkring mig. Kram

      Radera
  2. Precioso!! Genial esos tonos rosas!

    SvaraRadera