Translate

onsdag 9 mars 2016

Vår i luften

Att komma upp till solsken är inte dumt, dagen känns hoppfull på något sätt. Jag cyklade med syrran till Friskis&Svettis så var den träningen avklarad. På eftermiddagen tog jag en promenad för att kunna njuta lite av det fina vädret.


Jag gick till Siöcronaparken, trodde faktiskt att det fanns mer lökväxter uppe, men de är på väg.


Jag gick hem till kusin Gun och vi satt på deras inglasade terass och tog en fika i solen. Så härligt och en trevlig pratstund.



Jag har gjort en layout till Stuck? och deras första skiss denna månaden.



Vit CS och mönsterpapper från olika fabrikat. Det enklaste är att använda papper från samma användare, ibland lägger jag så mycket tid med att försöka hitta papper som går ihop. Foto på mig själv och barnbarnet Ebba som glatt poserade med mig, då blir jag glad!

10 kommentarer:

  1. Jaja!!! Du säger att du är avis på vårat vinter landskap men då kan jag säga att just nu är jag väldigt avis på er VÅR!!!! Oj vad härligt det ser ut! Tack och lov så får din helt underbara layout mig att känna det som vår inombords ♡ Såå härligt glada färger och dekos och fotot på er!!! Nu är jag glad att jag redan gjort min annars har jag inte skickat in den tror jag :-) Jag hann faktiskt göra VS skissen idag men får försöka fota imorgon :-) Ja jag lämnar scrapp grejerna hemma. Behöver nog pausa lite. Tack för din fina input på alla områden ♡ KRAM

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack! Ja njut du av familjen och bara slappa lite. Sedan är det extra roligt att ta sig an vardagen igen. Ha det så gott, kram!

      Radera
  2. Roligt att du kom och tack för blommorna. Härlig LO. Jag måste komma igång igen.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack, ja det tycker jag du skall göra så vi får in lite mailalster hos VS! Det var en skön stund på din fina terass, kram

      Radera
  3. I love this fun mix of patterned papers. Thanks for joining us at Stuck?! Sketches! :)

    SvaraRadera
  4. So pretty, love this! So glad you joined us at Stuck?! Sketches!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Thank you and thanks for lovely sketches!

      Radera
  5. Nice mix of papers and embellishments ! Thanks for playing at Stuck??! Sketches !

    SvaraRadera
  6. This is so pretty! I love the patterned papers that you've used! Thanks so much for playing along with us at Stuck?! Sketches!

    SvaraRadera