Translate

söndag 6 mars 2016

Skitväder

En skön morgon med Vasaloppet på TV, det är lika roligt varje år. Här har det varit snöblandat regn hela dagen, inte alls inbjudande att gå ut. Jag har varit trött och olustig och behövde nog en vilodag, hade tänkt städa och inte ens det blev av. Dotter Mia kom på besök, vi hade plockat kataloger odyl till dom också eftersom dom ska resa till västra USA nästa år.


Jag har scrappat lite idag och gjorde klart en påbörjad layout till CiliinPapers marstävling. Det är en skiss denna månaden.



Detta blev mitt bidrag dit, vit CS med miststänk, lite utklippta dekorationer och annat, symaskinssöm och foto på mina barnbarnsbarn Alva och Alice som bråkade lite om vem som skulle sitta på pallen. Så kan det bli ibland, men för det mesta är dom så sams.


Jag måste städa här ikväll! Sedan hoppas jag på bättre energi imorgon.

3 kommentarer:

  1. God morgon! Hoppas du känner dig som vanligt, pigg och full fart idag nu :-) Städa kan du hoppa över ändå tycker jag, huvudsaken att du orkade reda upp lite så du kan scrappa ;-) Jag såg den skissen först igår. Tur att du är allert!! Missade att dom lagt upp den... Och din tolkning är så snygg! Och roligt historia med söta foton :-) Tack för inspiration,det behövde jag här den känns lite klurig för mig. Här snöar det idag. Hoppas ni har lite mer sol :-) Kram

    SvaraRadera
  2. Ingen sol här inte, men så blev det städning istället, så snyggt nu på mitt scrapbord och överallt. Det ska bli roligt att se din tolkning av den skissen. Vi får fortsätta och glädjas över vårt gemensamma erkännande haha! Kram

    SvaraRadera
  3. å vad jag gillade din LO! Många fina detaljer och jättesöta småtjejer! Tycker förresten att ditt skrivbord skvallrar om stor kreativitet :-) Kram Carina

    SvaraRadera