Translate

tisdag 8 mars 2016

Träning

Dags igen för mina träningsdagar, idag var det segt, hade bokat kl 8 med sjukgymnasten på Siöcrona. Efteråt är det skönt och det känns bra. Jag cyklade direkt hem, tvättstugan idag. Jag gick en kort promenad efter lunch istället, det var ett fint vårväder idag även om solen inte ville visa sig.


Solen lyste ett band över havet utanför Danmark, det såg helt fantastiskt ut.


Det promenerades friskt hit och dit idag.


I hamnen är det full aktivitet, flytbryggorna där bl a vår båt ligger byts ut.


Vilka kolosser detta är och vilket jobb att forsla bort. Jag har liksom aldrig tänkt på hur de ser ut under ytan. 






Det var flera nere och jobbade på båtarna också. Här är det en kändis, Lennart som alltid är först är redan igång.


Vårblommor och påskrisen är på plats.

Tisdag är det och då är det som vanligt en ny skiss hos Veckans Skiss. Skissen är denna, en rolig skiss att utgå ifrån.



Så här blev min tolkning där. Ljusblå CS med miststänk som bakgrund och mönsterpapper från Studio Callico och det blå vet jag inte. Lite olika dekorationer och foto på barnbarnet Charlie.

2 kommentarer:

  1. Du lyckas då alltid fånga en massa härliga just nu bilder!!! Så härligt!! Och vilken fräsch tolkning av skissen du gjort!! Gillar massor!! Särskilt det mörktblå pappret med + tecken på , såå snyggt!! Jättefint blev det med ett ljustblått bg CS också. Jag hoppas jag hinner göra en tolkning idag innan vi åker till stugan i helgen.... KRAM

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack snälla du, jag blir alltid så glad över dina kommentarer. Njut nu du och åk till stugan och koppla av med familjen! Kram

      Radera