Translate

fredag 22 december 2017

Dan före dan före dan......

Energin är tillbaka, det är ju för väl...... och jag har haft en riktig slödag, igen....... Jag avundas inte alla som jobbar, jag fattar verkligen inte hur det gick till förr när jag jobbade, eller så göra jag ju det. ÅLDERN!!
Långfrukost och adventskalendern innehöll nya bokstäver, haha!


Jag kom ut på en promenad med min syster Anita, imorgon reser hon till Stockholm.


Lite kallt i vinden så vi vek upp i Lerbergsskogen.


Då kom vi via Folkparken och bygget där, det växer fram!




Jag fick en fin bok på posten från min vän Anna, hon gör dom och sedan skall dom fyllas med något. Jag har faktiskt börjat fundera på att ha med mig lite scrapsaker i husbilen Boris och göra sådana böcker, då behöver jag inte ha så mycket grejor. Det jag dock behöver då är en liten fotoskrivare, jag ska se om det kanske kan finnas något bra pris på mellandagsresan.


Ikväll har vi bara myys i TVsoffan!

2 kommentarer:

  1. Härligt att orken är tillbaka!! Och en riktig Mysdag från början till slut!!! Underbart !!! Då glad att boken hittade fram i tid!! KRAM 💚💚💚

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack, ja allt är som vanligt igen haha! Kram

      Radera