Translate

fredag 22 december 2017

Scrap the Girls

Ännu en jullayout, denna är till Scrap the Girls decemberutmaning. Denna månadens moodboard att inspireras av.



Jag inspirerades av färgerna, granarna och stjärnorna. Vit CS med silverspray och några guldstänk, papper och kortet är från Kaisercraft och stjärnorna har jag stansat ut från papper från Bella Blvd. En liten ren och en gran som jag sprayat med silver och satt dit lite guldpluttar. Foto från julafton 2016 med mitt barnbarn Ellinor, make Johan och dotter Evy.

6 kommentarer:

  1. Jag är mållös!! Bara galet snygg!!! End of discussion!!! 🤩🤩🤩🤩 KRAAAAM

    SvaraRadera
  2. Du är bara såååå braaa på detta. Jättefint, men det har alla varit innan också.
    Kram.

    SvaraRadera
  3. Oh this layout is just so darling. The colours are perfect and the theme matches perfectly. Thanks for playing along with us at STG xx

    SvaraRadera
  4. This is simply adorable. I love the big stars. Great interpretation of the challenge. Thanks for joining us at STG.

    SvaraRadera
  5. Ohh I love this layout! Such a good interpretation of the moodboard!! Thanks for joining us at Scrap The Girls!

    SvaraRadera