Translate

måndag 4 december 2017

Let´s Get Sketchy

En layout till Let´s Get Sketchys första skiss denna månaden. Jag behöver göra och vill göra lite annat, men dom där layouterna drar alltid. En daily julbok hade varit roligt, min vän Anna och flera inspirerar till det, men jag tror inte jag blir färdig till det, osäkert. Ett år, 2006 gjorde jag en sådan i form av en låda, den ska jag fota och visa en dag. Jag tog fram den nu och vad roligt det var att titta på det, så mycket vi gjorde varje dag och dessutom jobbade jag heltid! Härliga minnen! Återkommer med den.
Nu till layouten efter denna skissen



Vit CS med lite mist som vanligt, mönsterpappren och den runda dekorationen fick jag med i vännen Annas kit och vet inte riktigt vilket fabrikat det är. Stämplar från mitt Citrus Twist Kit och titeltexten är American Crafts. Foto på mina barnbarn kusinerna Ebba och Anna.

14 kommentarer:

  1. Beautiful layout and I love the papers you have used. Thank you for joining us at Let's Get Sketchy :)

    SvaraRadera
  2. Amazing page and take on our sketch, love the papers you have used!! Thanks for joining us at LGS!!

    SvaraRadera
  3. I have all of that paper-you created da beautiful page! Thanks for joining us at LGS!

    SvaraRadera
  4. Maaaaakalöst SNYGG!!! 😍😍😍 Det ä Dear Lizzy - Lovely Day , American Crafts. Det står på dekorations förpackningen tror jag. Du gör så mycket läckert med dessa papper och dekos!! Glädje! Kraaam

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack, aha, Lovely Day, jag kunde inte se det någonstans, men känner igen det nu från dina layouter! Kram

      Radera
  5. Beautifully done, love your take on the sketch. thanks so much for joining us at LGS!

    SvaraRadera
  6. So beautiful !! Thank you so much for joining us at LGS.

    SvaraRadera
  7. Beautiful layout! Thank you for joining us at LGS!

    SvaraRadera
  8. lovely layout, thanks for joining LGS

    SvaraRadera
  9. Wow! Love this layout! The elements go so well together! Thanks for joining us at Let's Get Sketchy!

    SvaraRadera
  10. Love your page and take on the challenge. Thanks for joining in with us at Let's Get Sketchy this month.

    SvaraRadera