Translate

tisdag 19 december 2017

Paper Issues

Paper Issues har alltid en massa roliga utmaningar, svårt att välja vad jag vill göra. Idag blev det denna:

Welcome to our December issue, Holiday Happenings! We'd love to see:
-Pages about the December holidays you celebrate, including your decor (lights, tree, menorah, etc.)
-Your favorite holiday gift (either one you received or one you gave).
-What's on your holiday menu? Do you decorate cookies, make gingerbread houses? Do you have a dish you're known for and your family can't live without?
-What types of winter activities do you enjoy?
You'll find all of the details, and wonderful inspiration, on the blog: https://paperissues.blogspot.com/…/new-issue-holiday-happen…


Denna tänker jag mig som en julhälsning på sociala medier. Vit CS med stänk av guld och lite rött. Den stora texten har jag klippt ut själv, mönster papper och figurer från Bella Blvd som jag fått av vännen Anna. Hon gav mig så mycket fint när hon var hos oss i november. Guldtexten är från American Craft och hjärtan har jag stansat ut själv. Foto från julgottebordet 2016.

2 kommentarer:

  1. Alltså!! Klippt ut själv??!! Och du pratar om tålamod !! Det har du ju😍 Sååå läckert och så härligt att se allt fint du skapar med det jag gav dig♥️ GLÄDJE!! Den här layouten är makalöst snygg!! Tack!! KRAM 💚💚💚

    SvaraRadera
    Svar
    1. Haha, ja det var inget pillklipp precis! Tack både för kommentaren och för de fina sakerna, så roliga papper att jobba med och har man det så går det nästan av sig själv. Kram

      Radera