Translate

lördag 23 december 2017

Let´s Get Sketchy

Nu har jag tid att scrappa igen och jag älskar det. Vilken tur jag har som har så många barnbarn och barnbarnsbarn att göra layouter till, vad skulle jag annars göra haha? Dagens layout är till Let´s Get Sketchy och deras andra skiss denna månaden.


Jag följde skissen ganska precis denna gången, hade först en annan idé, men så gillade jag det pappret med blommorna som jag tyckte passade fotot bra.


Vit CS med mist och papper från mitt novemberkit hos Citrus Twist Kits. Foto på barnbarnsbarnet Edith som snart är igång och kryper


12 kommentarer:

  1. Just like your title - adorable! Thanks for joining us at Let's Get Sketchy :)

    SvaraRadera
  2. Fabulous layout! Great take on the challenge! Thanks for playing with us at LGS!

    SvaraRadera
  3. Alldeles alldeles underbar!!! Och det titel ordet!! Avis!! Den var inte med i mitt kit🤩🤩🤩 Men jag har köpt såna stooora ord nu från Dear Lizzy StarGazer kollektionen!!! ♥️ Kram

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack! Den titeln har jag tagit från ett ark med olika från Bella Blvd. Det är roligt med dessa stora titelord helst i skrivstil tycker jag. Kram

      Radera
  4. Beautiful Layout, I love all the different pattern papers. Thank you for joining LGS

    SvaraRadera
  5. This couldn't be any sweeter-the page and that "ADORABLE" photo! thanks for joining us at LGS!

    SvaraRadera
  6. So cute! Thank you for joining us at LGS!

    SvaraRadera
  7. Love your take on the challenge. Thanks for joining in with us at Let's Get Sketchy.

    SvaraRadera
  8. Happy New Year! What a wonderful take on the sketch, thanks so much for joining us at LGS!

    SvaraRadera