Translate

lördag 2 december 2017

Shop and Crop

Det har inte blivit så mycket scrappande de sista dagarna, men jag har gjort en liten jullåda att ha med när vi ska bort ikväll. Den visar jag hos Shop and Crop där deras utmaningen denna månaden bara är "Show us your Christmas Craft" och om jag fattar rätt kan det vara vad som helst.



Jag klädde en äldre chokladlåda, dom från Chokladfabriken som är så perfekta. Så fick jag användning för de äldre pappren från Carta Bella.


Jag hade köpt små keramikfigurer som jag limmade fast. Texten God Jul är detsamma som Merry Christmas in english.


Invändigt några tags med text också lite godis för båda i lådan.

2 kommentarer:

  1. Duuu!!!! Såååå snyggt!!!!! Vilket härligt kluster med dekos på locket❤️ Och så fylld med godis och kärlek , perfekt gåva! Kram

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack, kul ibland att göra annat, men jag längtar alltid till layouterna! Kram

      Radera