Translate

fredag 8 december 2017

Vilodag

Här har inte hänt särskilt mycket idag, jag tog en lång promenad i förmiddags. Det är så trist väder, grått, grått. Jag gick först för att lämna tillbaka den där TNS apparaten eftersom jag inte behöver den längre. Smärtan har i stort sett försvunnit, men jag är så otroligt trött. Jag fortsatte till ICA för några ärenden och orkade knappast ta mig hem. Fann ingen inspiration till att fota heller och kom hem med 2 bilder.


Jag kollade nybyggnationen på Siöcrona, där blir det massor av hus med lägenheter.


Exakt så grått och trist är det.

När jag kom hem somnade jag en stund i soffan, herregud..... Scrappat lite annars ingenting.

Adventskalendern idag innehöll ytterligare en sån där rolig liten bok. Idag handlade det om relationer, haha! Tack!


Jag får önska er en bra helg och fin 2:e advent!

4 kommentarer:

  1. Men så KLAAART att du är trött nu efter att ha hållit dig upprätt genom all denna värk !! Nu när du kan slappna av kommer tröttheten och din kropp har jobbat massor med att läka detta , vad det nu har varit. Vila nu och LYSSNA på kroppen och inte bara på knoppen♥️ Spännande läsning du fick!! 😘 KRAAAAM min vän

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack, ja jag tänker lite så själv, men känns ändå oroande på något sätt. Kram

      Radera
  2. Så skönt att du inte har ont mer. Håller med Anna vad hon skriver. Grått grått har det för det mesta varit hela hösten och fram till nu och undras hur länge till. Ha en bra helg med Harald nu när han fyller år och kanske med släkt och vänner. Kramar till er båda.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack! Ja i år blev det bara jag och Harald på lite äventyr, känns ändå bra att kunna göra annat än det vanliga även om jag saknade kalaset! Kram

      Radera