Translate

lördag 16 december 2017

Lördag

Äntligen är de där jukorten klara om jag inte behöver komplettera, det vet man aldrig! Här är några av de 31 korten jag gjort.


Jag kunde äntligen också städa upp i min scraphörna, jösses vad det såg ut. Nu kan jag ägna mig åt layouter igen, kanske hinna göra några.

Varje morgon blir jag helt överväldigad av min adventskalender, hon är makalös min dotter. 


Hon vet att vi aldrig skulle unna oss detta, nu ska vi det minsann! Tack!

Jag tog en kombinerad cykling och promenad. Jag ville gå ut till hamnen i Lerberget, men insåg att jag var för trött för att orka fortsätta hem till Mia och sköta mitt strykuppdrag. Så jag cyklade ut till campingen och tog sedan en promenad.


Vilken fin bänk i en trädgård.


Det var svinkallt i vinden.


Målet var att besöka Hoddan, det lilla galleriet i Lerbergets hamn. Det är en blandad utställning där i helgen och en gammal kollega var med och ställde ut. Jättekul att se.
Jag fortsatte hem til dotter Mia och då blev det också en mysfika.



Granen var på plats med mycket glitter.



Ett annat granalternativ fanns också.

Hoppas ni har en fin helg såhär innan den stora helgen!

4 kommentarer:

  1. Vilken fin julkalender med härliga gåvor hon fixat Mia, kärlek!!! Och en dån klok kvinna du blivit !!! Lyssnar på sin kropp🙌🏻🙌🏻🙌🏻 Härligt med mysfika hos Mia. Känns så läckert att jag också varit där hos dom live och att jag liksom känner igen mig. Glädje!! Ha det gott min fina vän och hälsa Harald! KRAAM 💚💚💚

    SvaraRadera
  2. Haha jag kanske har lärt mig något, inte helt säker än, men kanske! Ja, lite lugnare igår än när du var med där, önskar du lite oftare kunde vara här! Kram

    SvaraRadera
  3. Och!!! Vilka HEEELT underbara julkort!!!! Läckert att göra tags!! Gillar dom allihopa♥️♥️♥️

    SvaraRadera