Translate

tisdag 19 december 2017

Städdag

Igår missade jag ju adventskalendern, en ny bokstav!


Kan det bli något? Ingen aning...... Hjälp mig haha.....


Idag en ny trisslott, men ingen tur och ingen resa, men kunde blivit! Spänning varje morgon.


Jag skötte ett av mina uppdrag, städade hos dottern, det tog sin lilla tid. Efteråt cyklade jag och köpte några såna där panikjulklappar, ångest över att jag inte ger tillräckligt med klappar, jag blir galen på mig själv. Det var ju synd att jag inte vände bladet förrän jag kom hem!


Jag cyklade vidare till ICA för att hämta mitt scrapbookingkit som överraskande kom igår också fanns det inte där. Jag var trött och blev så besviken. Jaja, värre saker kan ju hända. 
Igår fick jag fina tulpaner av min syster och visste inte riktigt vad jag skulle göra med dom, men det blev ju bra!


Det var skönt att gå ner till Spabutiken och få lägga sig och bara slappna av en stund medan jag fick färg på mina bryn och fransar.



Jag undrar det......

6 kommentarer:

  1. Spännande med bokstäverna. Jag är lika nyfiken som dig vad det blir. Kram tills jag öppnar datan i morgon.

    SvaraRadera
  2. Dags för en ny utmaning, bergsbestigning😂

    SvaraRadera
    Svar
    1. Haha, nej det tror jag inte, det skulle du aldrig hängt med på!

      Radera
  3. Spännande med den ordleken.... Men du sådär var det m mitt paket ett par gånger också. Och då har det visst funnits där men Postnord har sjabblat och satt dit en till sån kodlapp så då har dom inte hittat det på rätt plats. Fråga igen i morrn och beskriv hur paketet set ut om dom inte hittar det igen!! Hoppas allt gått bra nu idag !! Tänkt på dig♥️♥️♥️ KRAAAM

    SvaraRadera
    Svar
    1. Precis så var det, hon fick leta länge igår, men jag fick det, ska öppna det idag! Kram

      Radera