Translate

söndag 24 december 2017

Paper Issues Moodboard

Först av allt önskar jag alla som tittar in hos mig en riktigt härlig julafton! Låt kärleken och tacksamheten frodas på alla sätt ni kan och har möjlighet till!

Även på julafton kommer en layout från mig. Den är till Paper Issues fina moodboard.


Jag inspirerades av färgerna, julgranarna, spetsen och djuren, nästan allt alltså!


Paper från Citrus Twist Kits och lite annat. Roligt med annorlunda julfärger tycker jag. Foto på Haralds barnbarn Emma.

2 kommentarer:

  1. Åhhh!!! Ljuvligt!! Sååå snyggt !!! Älskar allt!! En underbar tolkning av den moodboarden!! Hoppas julafton var riktigt god!! ♥️♥️♥️ KRAAM

    SvaraRadera
    Svar
    1. Åh tack, jag tycker själv om den, det har gått hyfsat ett tag nu, men nu har jag kört fast och måste göra om en! Kram

      Radera