Translate

torsdag 28 december 2017

Födelsedag

Dotter Mia hämtade mig redan på fm idag och först fick jag följa med henne till lasarettet i Helsingborg. Hon har en andra enorm öroninflammation som fick rengöras och medicineras och hon ska dit igen imorgonbitti. Vi får ställa in våra planerade Spadagar i Varberg som vi hade bokat den 2-3 januari.
Hon och jag körde sedan till barnbarnet Anna som fyller 24 år idag. Det var så roligt att komma dit, gratta henne och även träffa lille Mathèo, det var ett tag sedan.



Det är fart på honom nu, kryper ställer sig upp och går med stöd.







Anna och Tim förlovade sig på julafton och här ser man hennes fina ring.


En mysig fikastund, tack!


Hemma igen kom kusin Gun upp med jättefina blommor med önskan om ett gott 2018 så fika och pratstund fortsatte.

Ikväll har vi börjat se den svenska serien Vår tid är nu, så bra den är. Nu har vi många härliga TVkvällar med denna.

4 kommentarer:

  1. Fy dååå!! Stackars Mia!! Det är ett elände m öroninflammation, gör så ont 😱 KRYA♥️ Och så trist att ni får flytta ert spamys!! Det får bli sen! Annars en härlig dag med kalas och härligt sällskap och GRATTIS Anna och Tim till förlovningen ♥️ KRAAAM

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack Anna, jag vi bokar in senare, lätt för mig, men svårare för Mia som jobbar. Men roligast när hon är frisk och kan njuta av det. Det är så kul att du träffat de flesta i min familj! Kram

      Radera
  2. Ja denna serie är jättebra...har sett alla 10 avsnitten på 2 dagar...hahaha det är ibland en förmån att vara pensionär..Det är som en god bok den kan man inte lägga ifrån sig...mycket nöje med resten....kram Gunnel

    SvaraRadera
    Svar
    1. Haha, vi har sett 2 avsnitt per kväll nu = 4 och dom finns i mitt huvud hela tiden. Men så bra och samtidigt gestaltas en tidsperiod ända sedan vi föddes, ja några år tidigare, 1945 men ändå. Strålande skådespelarprestationer! Kram

      Radera