Translate

måndag 1 januari 2018

Challenge YOUrself

Vad kan passa bättre en dag som denna att visa en layout till Challenge YOUrself, deras senaste utmaning är att använda ett favoritcitat. Jag har inga direkta favoritcitat, det finns mycket som är viktigt och detta blev en av dom. Life is better when you`re laughing



Jag har använt vit CS med stämpling och färg, mönsterpapper från papper jag fått av vännen Anna, om jag nu kunde komma ihåg var dom kommer ifrån, tror det heter Dear Lizzy. Fotot på mig är ett äldre foto, men skrattet är detsamma!

5 kommentarer:

  1. Christel! Your layout is absolutely amazing! I love the photo - it's so full of joy! And your design and quote are perfect!!! Thank you so much for joining us at Challenge YOUrself this month! We are very happy that you did!!

    SvaraRadera
  2. Som Sharon säger!! Alldeles underbart!! En härligt glad layout och du får pappren att skina. Japp Dear Lizzy ”Lovely Day” är det. Tack för inspiration! Kram

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack gulliga Anna! Alltid uppmuntrande ord, kram

      Radera
  3. Lovely page! Thanks for playing with us at Challenge YOUrself.

    SvaraRadera