Translate

lördag 27 januari 2018

Födelsedagskort

Igår gjorde jag ett födelsedagskort, har inte hunnit så mycket mer. Jag funderar mycket på alla layouter jag gör, jag vet ju att det finns dom som uppskattar att få dessa, men också att några inte bryr sig alls. Jag kanske är löjlig som vill ha något litet ord att de blir glada för dom, men det är ju inget jag kan räkna med utan jag får tolka detta själv. Jag tänker sluta med något rättvisetänk här, ska försöka komma ihåg det också haha! Tänk att jag alltid måste ha feedback på allt jag gör, det är det där bekräftelse- och uppmärksamhetsbehovet jag har och alltid haft. Numera tänker jag ofta på hur jag var som barn och ungdom och kan se exakt samma mönster, jag ville alltid tillhöra de coolaste och utmärka mig på olika sätt. Det är nog de där ADHD dragen som finns i min familj, men förr fick det aldrig sådana konsekvenser som nu, samhället är förändrat. Mitt bloggande är ju också en effekt av min personlighet, jag har ingen utmärkande integritet heller. Så är det!!! Men, nu kommer kortet till en kommande födelsedag.


Vit CS som kortstomme, jag har glömt miststänken! Annars är det lite blandade papper och dekorationer på kortet.

4 kommentarer:

  1. Du är alldeles perfekt som du är min vän och dessutom väldans KLOK!! Du är en förebild!! Min förebild!! 💚 Och ett så vackert kort du skapat! Ljuvliga färger och härlig design. Love!!!
    KRAAM 💚💚💚💚

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack tack, ibland blir jag bara så gnällig, Anna, mitt barnbarn undrar om jag har stickat på offerkoftan haha! Jag är nog lite ledsen just nu och då kommer de tankarna. Kram kram

      Radera
  2. Haha, så har vi det ... uppmärksamhetsknarkare och bekräftelsejagare! Tur vi kan boosta varandra😂

    SvaraRadera