Translate

tisdag 30 januari 2018

Skrämskott!!!


Så kändes det lite imorse, men slutade glatt med mjuka fina former haha!


Vi körde till Ängelholms sjukhus för Haralds koloskopiundersökning.


Tror ni han är besvärad? Det var han! Undersökningen gick sedan så bra och tarmen var såå snygg, inget konstigt där inte. Läkaren trodde att det var en helt tillfällig blödning vilket är lätt hänt från alla blodkärlen i tarmen. Kanske också den där cellgiftsmedicinen kunde göra det. Hon menade också att hans psoriasis ställer till en hel del i kroppen. Jag förstår ingenting faktiskt, inte Harald heller! Nu får vi höra vad läkaren på vårdcentralen säger när han fått svaret på undersökningen också får han lämna ett blodprov till för att kolla njurvärdet, sedan hoppas vi att han får klartecken så att vi kan åka iväg. Han mår ju bra så det är inget fel så. Tack för all uppmuntran och omtankar från alla!

Vi fick ett kärt besök under eftermiddagen. Hanna och barnbarnsbarnen kom en liten stund, alltid så roligt.



Att fånga Alva och Alice på bild nuförtiden är nästan hopplöst, de är inte stilla en sekund. De har upptäckt att det är väldigt roligt att leka inne i vår klädkammare och då blir det inga foto.


De började leka med mors porslinsdjur, det var också kul.



Jag gick en liten promenad precis i solnedgången, det var lite mer moln än jag trodde.




Fullmåne minsann!


8 kommentarer:

  1. Men strååålande!!! Få vet du att han ser utmärkt ut både innan och utan nu då 😅😘 Så skönt att det är gjort och att allt ser bra ut!! Då kan ni ju åka iväg ändå med er fina Boris snart . Ja du livet blir ofta i ett snabbt tempo med barn i den åldern😅😅😅 Ha det nu så gott!! Hälsa!! KRAAM

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja, nu får han väl vara frisk, jag bara väntar på att någon läkare hittar på något annat. Ibland börjar jag undra över kompetensen hos läkarna på vårdcentralerna, fast det känns nästan förbjudet att skriva. Kram

      Radera
  2. Så skönt att höra!😀 Nu kan ni packa klart i husbilen. Kram

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack Ewa, ja jag packar på haha, Harald lutar sig tillbaka och säger att ja nu får vi väl se! Kram

      Radera
  3. Roliga nyheter..Kram Gunnel

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja så himla skönt, nu kan vi lägga det bakom oss, hoppas jag! Kram

      Radera
  4. Härligt och nu blir det åka av och vi som kollar här ser framemot en ny reseskildring! Kramar.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack, jag det hoppas jag verkligen, men Harald ska ha klart från alla "sina" läkare haha! Kram

      Radera