Translate

tisdag 9 januari 2018

Stuck?!

Lite scrapbooking från mig idag också. Först en layout till Stuck?! och deras första skiss denna månaden. De har alltid roliga skisser att ge sig i kast med.



Jag har använt vit CS med acrylfärg som jag rollat på. Papper och även titeltexten är från Bella Blvd, pappersserien är Let´s Go. Jag älskar deras papper, alltid så färgstarka, passar mig! Tyvärr blev fotot på maken Harald lite mörkt här, det är inte det i verkligheten.

Jag kom på att jag inte visat kortet som jag gjorde till vännen Ame, eftersom det var en överraskningsfest så ville jag inte riskera att hon var härinne och såg det.


Temat på festen var GULD så det körde jag på.


Inuti fick papper från Bella Blvd också sin plats eftersom vi planerar en gemensam resa.

12 kommentarer:

  1. Wow så fina kort. Vart bär det hän? Kramar.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack, vi, "pantertanter" planerar en resa till Valencia om inte Ame backar haha! Kram

      Radera
  2. Åhh!! Den här layouten är så härlig den med! Läckert med tagsen i överkant och underbara färger !! Glädje!!💙💙💙 Och kortet til Ame är också så fint, passar henne perfekt!!
    Härligt med er resa också. KRAM 💚💚💚

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack snälla du, du gör mig alltid så glad! Kram

      Radera
  3. Those tags are such a great way to interpret the sketch! I love it! Thanks for playing along with us at Stuck?! Sketches!

    SvaraRadera
  4. Amazing, love the tags across the top and the small cut apart cards in place of some of the suggested photos! Thanks so much for joining us at Stuck?! Sketches!

    SvaraRadera
  5. Awesome travel page! especially loving the tags at the top of the page! Thanks for joining us at Stuck Sketches!

    SvaraRadera
  6. Fantastic travel page, love how you have used the tags! Thanks for playing along with Stuck?!Sketches

    SvaraRadera
  7. Love your use of tags. Great take on the sketch. Thanks for joining us at Stuck?! Sketches.

    SvaraRadera
  8. Love your take on the sketch with all of the tags! Thanks for joining us at Stuck?! Sketches!

    SvaraRadera