Translate

tisdag 30 januari 2018

Citrus Twist Kits: 3-To-Inspire

En layout till Citrus Twist Kits idag. Den är till 3-To-Inspire och denna gången är det min vän Anna som är designer för denna, extra kul!
Det är dessa kriterier som gäller

1. Use Chipboard or Cardstock stickers
2. Use 3 or more patterned papers ( using both front and back side of one paper counts as 2 )
3. Use some thread/ twine on your page




Jag brukar inte visa designlayouten, men tycker det är kul att visa Annas, många här känner ju henne liksom! Som vanligt är hennes layouter så läckra.



Jag gjorde min layout på scrapträffen i söndags och hade bara skrivit upp kriterierna på en lapp. När jag kom hem såg jag att jag använt samma titelord som Anna. Jag har såklart använt mina kit från Citrus Twist och många mönstrade papper blev det och övriga saker är på plats. På scrapträffen lade jag lite sytråd under cardstockstickersen men sedan sydde jag också några sömmar på symaskinen när jag kommit hem. Ett lite äldre foto på barnbarnsbarnet Alva.

5 kommentarer:

  1. Heeeeelt heelt underbart!! Och du är för gullig och visar min LO😍😘 Men din överglänser ju allt!! Så läcker design och fint foto!! Mums!!
    Och jätteskoj att vi valde samma titel!! Du och jag Christel💚💚💚 KRAAAM

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack snälla du, inget, absolut ingenting kan överglänsa dina layouter och kort, så det så! Ja att vi väljer samma är ju inte helt ovanligt haha! Kram

      Radera