Translate

måndag 1 januari 2018

Nyårsdagen

Nu tror jag att jag kommer in i mina vanliga rutiner igen. Jag har städat klart och sorterat om i mitt scraprum och fått dit mina nya maskiner. Vi fick ett trevligt besök av Haralds bror Johan med fru Karina, de var på hemväg till Göteborg efter att ha firat nyår i Helsingborg.



De tittade också ner i Boris innan de fortsatte hemåt.

Jag gick direkt ut och mötte dotter Mia för en promenad. Det var blåsigt idag och vi gick först via Sjöcronaparken ut till ICA och sedan längs havet. Det var kallt och regnigt och jag blev trött idag. Mia får hålla för sitt öra under hela promenaden.





Det är redan folk ute i vattnet som fiskar.

Mycket mer blir det inte från mig idag på årets första dag.


2 kommentarer:

  1. Flitiga du!! Heja heja ♥️♥️♥️ kram

    SvaraRadera
    Svar
    1. Haha, tack, gör mitt bästa med min taskiga kropp! Kram

      Radera