Translate

onsdag 24 januari 2018

Citrus Twist Kits: Sunday Sketch

I måndags fick jag äntligen mitt månadskit från Citrus Twist Kits och det är så roligt att få börja scrappa med det. Inget letande i olika lådor för att hitta matchande dekorationer, bara att sätta sig och välja mellan allt fint i kitet. Denna månaden fick jag också ett extra kit som delvis var en vinst. Jag började med en layout till deras Sunday Sketch.




På min första layout med kitet kunde jag använda en av de underbara ramarna med pompom. Jag älskar dessa kits! Foto på mitt barnbarnsbarn Mathèo med sin pappa Tim.

2 kommentarer:

  1. Love love love!! Underbart på alla sätt och vis!! Du får dessa kit att växa ännu mer!! Och det är så roligt att få dela glädjen över kiten med dig. Tack igen för härlig input !! KRAAM💗💗💗

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack, ja visst är det roligt att använda samma kit, skrev just det inne hos dig eftersom vi tolkat samma skiss med samma kit! Såå kul! Kram

      Radera