Translate

fredag 5 januari 2018

#MFTStamps

Några beställningar idag som jag var tvungen att göra även om Cameonmaskinen stod och kallade på mig.
Ett kort till min svåger Peter som vi ska ge honom ikväll. Jag har använt en skiss från MFT Card Challenges.

Jag fattar faktiskt inte hur jag ska länka mitt kort där så det får vara.


Vit kortstomme och lite dekos från förrådet. Snöflingan har jag fått av vännen Anna, det är sådant jag ska kunna skära ut själv när jag får igång min apparat. Peters stora intresse är att filma och göra filmer så detta passade bra.

Jag har också gjort en rad vimplar till barnbarnsbarnen Alva och Alice födelsedag. De ska ha sitt första kalas imorgon. Det skulle stå kalas och vara i rosa och lila fick jag veta av Alice när hon ringde och beställde haha!




2 kommentarer:

  1. Nä inte lätt när Cameomaskinen ropar 😅♥️ Men du gjorde ett såå snyggt kort! Synd att du inte hittade så du kunde länka . Härliga kalasvimplar också!! Kram på dig💚💚💚

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack, ja jag kommer väl igång så småningom med Cameon, måste ju samtidigt göra lite nytt! Kram

      Radera