Translate

torsdag 4 januari 2018

Citrus Twist Kits: Sunday Sketch

I all röra hemma hos mig så har jag ändå lyckats göra en layout, ja egentligen igår, men här kommer den. Den är till Citrus Twist Kits Sunday Sketch.




Fin skiss men mina foto är alltid för stora, kunde ju räckt med ett men jag ville ändå ha båda. Iallafall, vit CS med blå mist och några stänk av guld och svart. Papper och annat från mitt decemberkit från Citrus Twist. Den stora texten är från förrådet. Symaskinssömmar och foton på sonen Joel med sambo Petra.

2 kommentarer:

  1. Otroligt effektfull layout med dom lite större fotona och härligt rejäla färgerna!! 💛💙 Fina foton dessutom!! Gillar massor!! Du är så BRA!!!!! KRAAAM

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack, tack, mina layouter blir alltid lite "to much" haha, men dina kommentarer uppmuntrar mig. Kram

      Radera