Translate

lördag 13 januari 2018

Scrap the Girls

En layout idag till Scrap the Girls och deras utmaningen denna månaden. Det är en moodboard, inte så lätt med blå färger.


Jag har använt blå färger, fick plocka fram allt vad blått jag har, det är ingen vanlig färg inom scrapbookingen, jag inspirerades också av de runda formerna.


Vit CS som jag stämplade acrylfärg med bubbelplast. Som sagt många olika blå färger i lager på lager, sytråd och sedan lite av varje på det. Jag är faktiskt nöjd själv, måste skriva det ibland eftersom jag annars gnäller så mycket. Foto på mitt yngsta barnbarnsbarn Edith, hon är så söt och hennes klara blå ögon tar upp färgerna. Rött hår som bara är så fint. Det säger jag idag, hon har på pricken samma hårfärg som jag när jag var liten, då, på den tiden, var det ingenting att vara stolt över. Det har tack och lov förändrats.

14 kommentarer:

  1. Åååhhh!! UNDERBART!!!!!! 💙💙💙💙 Älskar ALLT!! Fotot och tösen såklart, men hela din design!! Makalöst!! Tack för härlig inspiration !!
    KRAAAM

    SvaraRadera
  2. Hon är söt som en sockerbit. Jättegullig.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack, ja hon är så go, den tösen, så tillfreds med det mesta! Kram

      Radera
  3. Åhh så söt hon är...och en fantastisk färg på håret.. Kram Gunnel

    SvaraRadera
  4. I really love your layout, the white background and how you put your paper! thanks to playing with us at Scrap The Girls!

    SvaraRadera
  5. Great design to your layout. The circular photo is a great addition. Thanks for joining us at STG.

    SvaraRadera
  6. Oh wow!! Absolutely amazing! I love everything and this picture is so cute! Thanks for joining us! :D

    SvaraRadera
  7. I love the message of this layout and the fact that is is not pink and girly. A really great page. Thanks for playing along with us at STG xx

    SvaraRadera
  8. such a pretty page!! I really like how the threads add to it!! Thanks for joining us at Scrap The Girls

    SvaraRadera
  9. What a sweet layout! Love everything about it! Thank you for joining us at Scrap The Girls!

    SvaraRadera