Translate

fredag 12 januari 2018

Händelselöst

Fortsatt sjuk och gör ingenting mer än lite fixande hemma. Dagens fantastiska bild blir


ja, havregrynsgröt, så gott när man är krasslig, varmt och lägger sig som bomull i magen.


Jag har läst en fantastiskt bra bok, så spännande, helt omöjlig att lägga ifrån sig. Läs den om ni är ute efter en bra bok!

Liten stund vid scrapbordet där min nya Sillhoutte Cameonmaskin blänger på mig. Jag blänger tillbaka, orkar inte mer.

Jag får önska en trevlig helg på er alla!

3 kommentarer:

  1. Ja visst är det gott med gröt!! Mums!! Och du är så duktig som vilar och läser! Men alldeles på tok för spännande för min del, Hua!! Ja bläng på du bara, snart är du i slag igen och då får den jobba sig varm den där Cameon!! 😊👍🏻♥️ KRAAM

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jaaa, gröt är gott! Haha, jag ångrar den där maskinen sådär 10 ggr/dag, jag vet inte vad jag trodde, att jag plötsligt skulle älska besvärligheter??? Men, jag hoppas du har rätt! Kram

      Radera