Translate

söndag 7 januari 2018

Vinterbad

Idag gör vi inte många knop, jösses vad lite vi tål. Jag kan ju aldrig sova heller efter en fest, men sedan har vi sovit till och från i soffan. Jaja, lite får man offra för en härlig festkväll, det är inte ofta nuförtiden. Vännen Ame som vi firade igår hade bokat bastun idag halv två, ja inte hon men hennes dotter Sussie. Där serverades lite sen frukost med frallor och annat. Vi var inte så många som hörsammade detta, synd, de vet inte vad de missar. Jag tog cykeln ner i badrock som vanligt och tänkte, jag får väl fortsätta som pantertant!



Hahaha!


Alla var trötta idag, de hade kommit hem halv sex imorse!




Det var makalöst vackert väder och bastun är ju så fin, härligt att sitta där.


Vi var ett 10-tal som badade och några till som tittade på!





Härligt bad, tång snyggt över armen! 
Tack för det!



8 kommentarer:

  1. Snygg 70-åring..fin figur och modigt sinne....Inte dåligt för en pantertant Kram Gunnel

    SvaraRadera
    Svar
    1. Haha, jag tackar, tur att inte benen syns så mycket! Kram

      Radera
  2. Ni var ett gäng vågliga ��. Jag tappade andan bara av att stå på bryggan och se er andra bada �� /Susann

    SvaraRadera
  3. En mycket stilig kvinna!!! Fina Christel och modig dessutom!! 💙💙💙

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack, tack, jag tror ju nästan på er! Fast modig är jag nog! Kram

      Radera
  4. Instämmer med alla ovanstående. Så fin du är i baddräkten och du är bara 1 år yngre än vad jag är så bara hålligång! Kramar.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack snälla Ulla, gör mitt bästa haha! Kram

      Radera