Translate

onsdag 3 januari 2018

Citrus Twist Kits: 3 to Inspire

Jag måste ju alltid smyga till mig tid för en layout, även om jag har massor av andra projekt så drar det hårdast i mig. Idag visar jag en layout till Citrus Twist Kits: 3 to Inspire.

My 3 prompts this week are:
1. write your journaling on a tag
2. add least 2 hearts (they can be embellishments, stamping or hand drawn)
3. use a single photo


Jag har använt mitt decemberkit från Citrus Twist, de är helt underbara att jobba med. De innehåller allt jag älskar, de bästa månadskiten jag haft faktiskt. Foto på dotter Mia med tre av sina fyra barnbarn. Mitt provfoto med min nya fotoskrivare, så nöjd!

4 kommentarer:

  1. Du bara levererar! Storslagen design och härlig kombo av papper och dekorationer. Du rockar dom här kiten!!! Blir så GLAAAAD!!! KRAAAM💚💚💚

    SvaraRadera