Translate

torsdag 11 januari 2018

Tradigt

Det är tradigt att vara sjuk, men jag försöker ändå tänka att jag ska ta vara på det, med att bara vara hemma, läsa den bra boken som jag håller på med, fixa lite som jag orkar, ta en stund vid scrapbordet,. Denna sjukan är ändå något som går över och lätt att stå ut med.


Harald och jag hjälptes åt att packa ihop alla julsakerna.


Hejdå för denna julen!


Harald handlade, lagade middag och diskade!


God middag, Köttfärssås och spagetti fast han glömde det gröna haha!


Han putsade fönstren också, jobbat bra idag! Jag har det alltså rätt bra!

5 kommentarer:

  1. Ta nu det lugnt och vila❤️

    SvaraRadera
  2. Bra jobbat!! Av er båda💚 Du tog det hyfsat lugnt iallafall. Harald kan få komma hit och putsa också!! Jag blir inte sams med min maskin, blir ränder hur jag än gör😩 Ja visst är det lite skönt att få undan julen också när det väl är gjort?! Krya krya!! KRAAM

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack, våra fönster blir perfekta med den grejen, vi köpte den egentligen för att använda i husbilen för att suga upp kondensen. Kram

      Radera
    2. Mina ser så fina ut direkt och så kommer solen😱😱😱😱😱😱😱

      Radera