Translate

måndag 8 januari 2018

Paper Issues: Take 5 Tuesday

Denna roliga helg som varit och som tog en del energi haha, så tog jag mig ändå några småstunder vid scrapbordet. Så en layout är klar att visas, inte den bästa jag gjort precis, men ändå. Den är till Paper Issues Take 5 Tuesday.


Jag har använt 1. Pink, 2. Mint green, 3. Navy blue för bakgrunden, 11. Cardstock för bakgrunden, 6. Stort foto, 13. Stjärnor. Ja jag har iallafall minst fem.


Papper från Dear Lizzie, Lovely Day som jag fått av vännen Anna. Lite olika dekorationer från allt som finns här på mitt bord. Fotot är ett härligt minne från vår husbilstur med barnbarnen Ebba och Wille 2016. Det är från Pilane Skulpturpark på Tjörn i Bohuslän som ligger ute i naturen, så värt ett besök.

4 kommentarer:

  1. Sluta säga så nu!! Lyssna på Mary-Ann och mig nu!! Den är AMAZING!! Härliga detaljer och glada färger! Gillar massor💗💗💗 KRAAAM

    SvaraRadera
    Svar
    1. Haha, ja tack, tur att jag har dig som lyfter mig när jag alltid är så kritisk mot mig själv! Kram

      Radera